Peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Miten vauva harjoittelee NDT/ Bobath -vauvaterapiassa?

Peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Miten vauva harjoittelee NDT/ Bobath -vauvaterapiassa?
Mikä auttaa vauvaa? Mikä juuri tätä vauvaa vie eteenpäin? Mitä vauva harjoittelee edistyäkseen?

C – tason koulutus NDT/Bobath  –vauvakurssin käyneille

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja kehittyy kliinisessä päättelykyvyssä vauvaikäisen kanssa työskennellessään, sekä ohjaamaan vauvan harjoittelua niin, että vauva on aktiivinen ja voi oppia uusia taitoja.

Koulutukseen liittyen osallistujat laativat etukäteistehtävän, jossa kuvatallenteella näkyy vauvaikäisen (1–18 kk) poikkeavaa liikkumista ja lyhyesti jokin terapiatilanne, jossa vauva harjoittelee. Koulutus muotoutuu osittain lähetettyjen kuvatallenteiden pohjalta.

Aika:  30.10 – 1.11.2019

Paikka:  Oulu

Kouluttajat:  NDT/Bobath - vauvaterapiakouluttajat Kaija Niemi ja Pia Keränen

Kohderyhmä:  NDT/Bobath – vauvakurssin käyneet terapeutit. Osallistujien tulee olla Suomen NDT – yhdistys ry:n jäseniä. Jos et ole vielä jäsen, hae jäsenyyttä ilmoitttautumisen yhteydessä: suomenndtyhdistys(at)gmail.com

Koulutuksen laajuus:  Koulutus on yhden (1) opintopisteen arvoinen sisältäen kolme lähiopiskelupäivää (22 tuntia) ja etukäteistehtävän.

Koulutuksen hinta: 550 euroa

Sitovat ilmoittautumiset 12.8.2019 mennessä osoitteella piajohannakeranen(at)gmail.comIlmoittautumisessa mainitaan, milloin on käynyt NDT/Bobath -vauvakurssin. Koulutukseen otetaan 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujat saavat lisätietoja koulutuksesta ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tiedustelut:  Pia Keränen 040 5952113 tai piajohannakeranen(at)gmail.com. Kaija Niemi 040 7186990 tai kaija.niemi7(at)gmail.com

www.ndt-yhdistys.fi

30.10. - 01.11.2019